Ik heb een klacht
Vanuit Stile Floors hechten wij waarde aan een tevreden klant, want een tevreden klant is voor ons goud waard. Dit maakt dat we bij ontevredenheid hoe dan ook op zoek gaan naar een passende oplossing!
Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Bel of mail ons voor het vinden van een oplossing: Contactformulier | 038 – 2001511 | [email protected]
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging.
Wij zullen je klacht uiterlijk 14 dagen na ontvangst inhoudelijk beantwoorden. Mocht het onverhoopt meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen!
Platform Europese Unie
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.